آرشیو تیر ماه 1402

توليد كننده انواع پلمپ امنيتي، پلمپ كانتينري، پلمپ كنتور و ليبل امنيتي در ايران

پنج مورد از کاربردهای پلمپ امنیتی که هرگز فکرش را نمی‌کردید!

۳ بازديد

کاربردهای این دستگاه‌های کوچک امنیتی غیرفعال به طور گسترده‌ای شناخته شده است. ما معمولاً آنها را با کنتورهای گاز و برق، آب بندی درب کانتینرهای حمل و نقل و کامیون‌ها یا کپسول‌های آتش نشانی می‌شناسیم… با این حال، در این مقاله می‌خواهیم روی موارد استفاده از پلمپ امنیتی تمرکز کنیم که هرگز فکرش را نمی‌کردید. با ما همراه باشید.

 

کاربردهای پلمپ امنیتی که شاید تابحال نشنیده باشید!

 

موارد اضطراری: نقش پلمپ‌های امنیتی چیست؟

یکی از کاربردهای پلمپ امنیتی که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، کاربرد آنها در زمینه فوریت‌های پزشکی است. پلمپ امنیتی نه تنها بر روی کیت‌های کمک‌های اولیه نصب می‌شوند، بلکه پلمپ امنیتی یک نیاز رایج برای همه انواع تجهیزات اضطراری مانند کپسول‌های آتش نشانی، چتر نجات و سایر کیت‌های کمک‌های اولیه و نجات است.

وجود این پلمپ امنیتی این اطمینان را می‌دهد که محتویات تجهیزات اضطراری در شرایط عالی و آماده برای استفاده است. به طور مشابه، آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی قابل شکستن باشند تا از اتلاف وقت در شرایط اضطراری جلوگیری شود.

 

حمل و نقل نمونه‌های بیولوژیکی و آزمایشگاهی

حمل و نقل نمونه‌های بیولوژیکی و آزمایشگاهی تابع مقررات سختگیرانه‌ای است که امنیت آنها همیشه تحت کنترل است. پلمپ امنیتی برای شناسایی صحیح محتویات هر بسته یا کیسه و جلوگیری از دستکاری آنها استفاده می‌شود. یک خطا در این نوع حمل و نقل می‌تواند کشنده باشد و باعث ایجاد خطر امنیت زیستی شود.

 

برای مطالعه ادامه مقاله به بلاگ سایت پایگان سیل ایرانیان مراجعه کنید.